tjej kväll ^^

hejhej alla glada människor!
igår hade jag, hilda, amanda och alice en liten tjejkväll hemma hos hilda .
vi hade det jätte mysigt!
först satt vi och kollade på några slags " kortfilmer " som var typ 5 minuter långa .
sedan orkade vi inte kolla på det så vi satte på lite humor, serien  "Hjälp " .
vissa gånger höll jag på och kissa på mej för att det var så kul!
sedan efter det kollade vi på videos när amanda och hilda var små.
dem var sjukt söta och roliga! :)
efter det blev vi riktigt spralliga efter att ha kollat på teve hela kvällen så sprang omkring och skratta och tjoa :d
efter ett tag gick jag och amanda hem till amanda och så sov jag över där.
vi hade det riktigt mysigt!
jag och amanda vaknade 12.00, herregud! det är fanimej rekord :p
sedan var jag tvungen att åka hem för jag skulle till IKEA och amanda skulle på dop .
på IKEA köpte jag inte så mycket, galgar och tyg ..
nu tittade jag precis klart på robinson karibien .
kisses / mkmh


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0