new moon

hejhej alla söta!
idag är det lördag, vilket betyder lördagsgodis :)
men det var ju inte riktigt det jag villke säga, idag ska jag amanda och hilda gå och se new moon, jippie!
jag är så glad :d
efter det ska jag åka hem sedan ska jag hem till min bästa mormor på släktträff :p
det är en sak vi gör varje år, hela släkten på mammas sida ses hos mormor och äter gås/anka, hehe .
det är ganska gott faktiskt :)
just nu sitter jag och lyssnar på "kings of leon" skivan, dem är sjukt bra!
förresten, här hittar du amanda och hildas bloggar :
amanda ; www.cockosboll.blogspot.com   hilda ; www.finaare.blogspot.com .



haha, den bjuder jag på! :d

nu ska jag göra mej iordning, hare gött!
puss / mkmh  



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0