jäkla hals!

hejhej bästa läsare!
det vore jätte bra om ni kunde kommentera mina inlägg lite mer, dels för att jag ska veta hur jag ska skriva ( fet sne eller vanlig stil, och vilken krumelur jag ska ha bakom mitt namn i slutet på varje inlägg . )
och så vore det ju bra om jag faktiskt fick några frågor på min frågestund, haha x)
iaf, nu var det inte det jag skulle berätta!
idag är jag fortfarande sjuk, jäkla idiotiska skit bajs hals!
jag är hemma för att jag har väldigt ont i halsen, uuusch. jag hatar halsar ..

                                
 varför finns dem, visst, vi sväljer ner all mat och dricka där och utan halsen kan man ju                                    typ inte leva . okejdå, halsen är väl ganska bra ändå ..

nu har mamma kokat ihop nåt som hon vill att jag ska dricka, typ varmt citronvatten eller nåt!
det vore jättesnällt och bra om ni kunde skriva nåt tips på saker som är bra för männsikor med ont i halsen :d
puss / mkmh

Postat av: Anonym

moa du är alltid sjuk :S

2009-11-20 @ 15:39:39
Postat av: Moa H

haha, är det mattias eller rasmus som skriver ? :d

2009-11-22 @ 10:21:58
Postat av: Anonym

palla :$

2009-11-22 @ 12:58:12
Postat av: Anonym

jag tror de e zoe :$

2009-12-10 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0