Gästblogg!

Hej, agnes in da blogg! skojja :d det är så att moa är hemma hos mig nu och ska sova över. just nu dricker vi cola och kollar på film, nån konstig med dålig humor i. men om det är nån med bra humor är det ju jag!
http://humorbarnet.blogg.se - ni hör det på namnet. nu är moa och sätter på sej pjamas :) det är en mysig hund här :) den heter ludde :) ludde är snäll :) jag tycker ni ska fortsätta läsa moas blogg :) läs min också :) lägg också in min på favoriter :) gärna som startsida när man går in på internet också :) sov gott :) puss :) ps: jag gör inte såhär många smajlisar i vanliga fall :) dessutom stavar jag bättre :) och jag kan egentligen stava till pyamas och smileysar, men jag vill bara att ni ska tro att jag är ett dum ass :)



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0