äntligen har jag tid!

Postat av:

1. singel?
2. bästavän?
3. vilka bloggar läser du dagligen?
4. fotbollslag?
5. favorit färg?

SVAR:
1. japp, jag är singel!
2. har tre stycken som jag är bästavän med .
3. jag läser nog mina kompisars bloggar mest, www.cockosboll.blogspot.com , www.finaare.blogspot.com , www.linkisliv.blogspot.com ...
4. liverpool såklart!
5. jag gillar ganska många färger, blå, vit, grön, röd ..
kramkram :)
_____________________________________________________________________________________________

Postat av:

En bästavän, alltså du får bara säga en ?

SVAR:
jag har tre kompisar som jag är med ofta och som står mej väldigt nära, jo, dem kan jag nog kalla mina bästavänner.
kramkram :)
 _____________________________________________________________________________________________

Postat av:

Vad betyder mest för dig i ditt liv, (bara en sak)
Har du fått mens ? :s

SVAR:
jag tror nog att fotbollen, min familj och mina vänner betyder mest . jag kan inte säga en .
det är privat :o
kramkram :)
_____________________________________________________________________________________________

Postat av:

Vilken klass är bäst 6B nu eller den du typ gick i förut, svara ärligt ?
Är du kär?
Favotit mat ?
hare bra :)

SVAR:
det var en svår fråga, men jag tror att 6B är lite bättre :s
bara lite :d
kyckling, med potatis och bearnaise sås :p
kramkram :)
_____________________________________________________________________________________________

Postat av: zoe

vem är du kär i ?
vem är din BÄSTA kompis ?
favorit lag utomlands ? :D

puss på dig , saknar oss <3
URL: http://lettlurad.blogg.se/

SVAR:
just nu finns det en som jag kanske gillar lite, men jag säger inte vem :d
jag har många bästa kompisar, så jag kan inte säga en!
självklart hejar jag på liverpool, jag trodde alla gjorde det :p
kramkram :)

______________________________________________________________________________________________

okej, nu har jag svarat på alla frågor .
tack så mycket för att ni frågade :)
puss / mkmh


Postat av: anna

men vad heter dina bästavänner? :)

fiiin blogg <3

2009-11-26 @ 08:59:23
Postat av: Moa H

hejhej anna!

ja du, om du verkligen vill veta så heter dem alice, amanda och hilda :)

kramkram

2009-11-28 @ 11:43:16
Postat av: hilda

jag e alltid din bästavän om du vill att jag ska vara de :) bästavän du meeee!!! :)<3

puss mois tois!

2010-01-05 @ 15:40:08
URL: http://finaare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

RSS 2.0